YUKI – FAQ

Nog onbekend in het digitaal landschap van Yuki? Hier kan je alle antwoorden vinden op jouw Yuki-gerelateerde vragen!

Facturen en kasbonnen kunnen op verschillende manieren ingevoerd worden:

  •  E-mail: Als PDF bestand kunnen ze via mail verzonden worden naar uwdomein@yukiworks.be
  •  Google Drive: Google Drive en Yuki zijn gelinkt met elkaar. De Yuki software zal op regelmatige basis deze map doorzoeken op nieuwe documenten. De documenten die reeds zijn opgeladen worden verplaatst naar een aparte map. Deze map wordt door ADE-Consultants aangemaakt en mag niet van naam veranderd worden, dan wordt de link tussen beiden verbroken.
  • Dropbox: Dropbox en jouw Yuki domein worden gekoppeld aan elkaar. De Yuki software zal regelmatig Dropbox leegmaken en rechtstreeks uploaden naar Yuki. Ook hier moet de naam van de map onveranderd blijven.
  • De Yuki app: Deze app is gratis en beschikbaar voor iOs en Android toestellen. Op deze manier is het gemakkelijk om bonnetjes rechtstreeks te uploaden naar dit platform.

Die upload je best mee in de Yuki software. Dit is belangrijk zodat de context (details) van de facturen geweten is.

Dat kan, maar wel onder voorwaarden. Een factuur met meerdere bijlagen kan als één PDF bestand geüpload worden. Verschillende facturen die niets met elkaar te maken hebben echter niet.

Als je gebruik maakt van de Yuki app kan je dit in principe meteen doen. Uploaden kan op elk moment van de dag. Het is aangewezen om dit elke week te herhalen.

Niet echt, enkel als de betaling cash of met uw privé-rekening betaald werd.

Die houd je best bij, zeker ook de kasbonnetjes waar uw BTW-nummer niet op vermeld staat.

Als je je inlogt op de website van Yuki, kan je links in de sidebar op ‘Yuki Postbus’ klikken en vervolgens bij ‘Historiek’ alle ingescande documenten terugvinden.

Om te controleren of het versturen van je documenten gelukt is, ga je naar jouw Yuki postbus. Als je daar terechtkomt en je ziet echter geen documenten staan, kan het zijn dat Yuki jouw boekhouding al verwerkt heeft.

Er kunnen meerdere gebruikers toegang krijgen tot de app. Wij helpen je graag met de installatie ervan.

BOEKHOUDKUNDIG

Als het uitgaven zijn voor de vennootschap wel, anders niet.

Dat is afhankelijk van hoe frequent je jouw documenten uploadt. Hoe vaker je uploadt, hoe betrouwbaarder de resultaten zijn.

YUKI VERSUS ANDERE APPS

Om nog vlotter te kunnen werken met Yuki, kunnen er andere apps geïmplementeerd worden zoals CodaBox en Teamleader. Beide apps werken nauw samen met de Yuki software. Wij helpen graag bij de installatie ervan!