DENKT U ERAAN OM EEN NIEUWE ZAAK OP TE STARTEN?

… een helder overzicht van de stappen

Wanneer u de stap in het ondernemerschap wil zetten, staan wij voor u klaar met begeleiding naar een zo efficiënte mogelijke realisatie. Wij geven een helder overzicht van de benodigde stappen om uw opstart te realiseren op een snelle en efficiënte manier. Wij brengen u ook graag in contact met externe partners als u hier voordeel uit kan halen.

KENNISMAKING

Als u meer informatie wenst te krijgen over onze diensten en samenwerking, kan u kiezen voor een manier die het best bij u past. Wenst u een face-to-face gesprek, een telefoon gesprek of een online meeting via Google meet? Geen probleem, we luisteren naar uw wensen en behoeften en maken een duidelijk voorstel klaar over de kostprijs en manier van samenwerken. Uiteraard demonstreren we u graag de troeven van het digitale boekhoudplatform van onze partner Yuki.

KLAAR VOOR DE SAMENWERKING

Samen doorlopen we de procedures die opgelegd zijn vanuit het beroepsinstituut. Dit houdt in het opmaken van een aantal wettelijk verplichte documenten zoals cliëntacceptatiebeleid, anti witwasbeleid, opmaken opdrachtbrief, verwerking van persoonsgegevens (GDPR) ed. Met ons digitale boekhoudplatform verloopt het aanleveren en ondertekenen van de documenten elektronisch, en dus met een minimaal tijdsverlies.

Wanneer dit allemaal is gebeurd, ontvangt u een login en paswoord waardoor u aan de slag kan met uw dossier in het Yuki platform. De mobiele versie is meteen beschikbaar. U kan onmiddellijk uw documenten en cijfers consulteren zowel als het inscannen van bonnetjes en deze aanleveren in uw dossier. Het is gemakkelijk en tijdsbesparend.

Onze partner Codabox zorgt dat de rekeninguittreksels van uw bank automatisch worden doorgegeven aan uw dossier. Uw rekeningstand wordt in zowel uw dossier als in de app dagelijks bijgewerkt.

We houden u op de hoogte over wijzigingen via onze website en onze nieuwsbrief.

CONTACTEER ONS